یکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 11 شهریور 1402/ شماره 826
عناوین مهم امروز : حداقل قیمت خوراک 5 هزار تومان شد ، تحویل همه کالاهای سررسید شده گروه باختر تا پایان این هفته ، افزایش قیمت‌های جهانی


حداقل قیمت خوراک 5 هزار تومان شد

خوراک پتروشیمی ها که 7 هزار تومان تعیین شده بود، بر اساس مصوبه هیئت دولت تا پایان برنامه هفتم، نرخ خوراک پتروشیمی ها بر اساس فرمول محاسبه خواهد شد.

تحویل همه کالاهای سررسید شده گروه باختر تا پایان این هفته
پتروشیمی باختر در نامه ای به مدیریت توسعه صنایع پایین دستی، اعلام کرد با توجه به رفع مشکل برق و کاتالیست، همه محصولات سررسید شده تا 17 شهریور، تحویل خریداران می شود

افزایش قیمت‌های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 1 سپتامبر 2023، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی، ترکیبی از افزایش و کاهش بودند. در نشریه پلتس، ABS، PVC و پلی استایرن های معمولی و مقاوم بیشترین کاهش را داشتند و سایر گروه‌ها، روندی افزایشی داشتند. در نشریه آیسیس، قیمت‌ها عمدتا روندی افزایشی داشتند و بیشترین رشد به گروه سبک خطی، سنگین بادی و سنگین فیلم اختصاص داشت، در مقابل پی وی سی‌ها کاهشی بودند.

ثبات نیما در 28.500
میانگین هفتگی فروش حواله کالاهای اساسی همچنان در قیمت 28 هزار و 500 تومان، بدون تغییر است. قیمت های پایه‌، فردا در حالی اعلام خواهد شد که دلار نیمایی ثابت است و قیمت های جهانی نیز نسبت به هفته گذشته عمدتا افزایشی هستند.

افزایش اندک دلار
دلار آزاد که هفته گذشته، جمعا 70 تومان کاهش داشت و بازار را با 49 هزار و 50 تومان به پایان رسانده بود، امروز و هفته جدید را با 49 هزار و 80 تومان آغاز کرد. در نهایت تا ساعت 15، هر دلار، با 250 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته، 49 هزار و 300 تومان پیشنهاد می‌شد. در مرکز مبادله ارز و طلای کشور نیز، دلار نسبت به پنجشنبه، تغییری نداشت و در 41 هزار و 287 تومان ثابت ماند.

قیمت‌های بازار؛ افزایشی و بدون تغییر
قیمت های بازار امروز عمدتا روندی افزایشی و یا بدون تغییر داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین فیلم با 200 تا 700 تومان افزایش بیشترین رشد قیمت امروز را ثبت کرد و در مقابل سنگین تزریقی با 300 تومان کاهش پیشنهاد شد. در گروه پ پ نساجی، قیمت‌ها عمدتا بدون تغییر بودند. کالاهای MFI بالا بدون تغییر بودند و MFI پایین ها در گرید C30s، هزار تومان کاهش و در سایر کالاها، بدون تغییر بودند.

پ پ های شیمیایی، ترکیبی از بدون تغییر، کاهشی و افزایشی بودند. 3212E و R40 اراک تا 1000 تومان افزایش را تجربه کردند و در مقابل، RP340 جم و مارون، 500 تومان کاهش داشتند. پی وی سی ها 200 تومان کمتر از پنجشنبه پیشنهاد شدند و پت‌های بطری، بین 200 تا 700 تومان، افت قیمت پیدا کردند.

صعود 5 دلاری برنت در یک هفته
برنت که معاملات هفته گذشته را با 83 دلار آغاز کرده بود، در طی هفته بین 83 تا 87 دلار نوسان داشت و در نهایت بازارهای جهانی، روز جمعه با 88 دلار به پایان رسیدند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 88 دلار و 99 سنت بود.

افزایش یک هزار واحدی بورس تهران در آغاز هفته
بعد از افزایش 9 هزار و 771 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را هم صعودی آغاز کرد و شاخص کل نیز در پایان معاملات با افزایش یک هزار و 19 واحدی، به 2 میلیون و 105 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست؛ مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟